Sol·licitud d’esdeveniments 

    Aquesta fitxa s’haurà de complimentar se’ns perjudici del compliment del PAU en els cassos previstos al Decret d’Autoprotecció 82/2010 i el SOAP quan es tracti d’espectacles públics i activitats de caràcter extraordinari organitzats a la via pública amb un aforament previst entre 4.000 i 20.000 persones segons lo previst en el Decret d’Alcaldia de 23 d’abril de 2014.

    1.IDENTIFICACIÓ DE L’ACTE I DE L’ACTIVITAT

    Tipus d’acte:*

    Nom de l’acte:*

    Data inici:*

    Hora inici:*

    Data fi:*

    Hora fi:*

    Aforament màxim:*

    Públic total estimat:*

    Densitat, número de persones per m2:*

    DEFINICIÓ DE L’ACTIVITAT:*

    2.IDENTIFICACIÓ DEL TITULAR DE L’ACTE

    Nom/Raó Social:*

    NIF/CIF:*

    Adreça:*

    e-mail:*

    Nom Representant:*

    DNI/NIE:*

    3.TIPUS D’ACTIVITAT I CLIENT QUE REPRESENTA

    ProductoraLocalitzador/aAgència de publicitat/esdevenimentsAltres

    4.ESPAI SOL.LICITAT/ EMPLAÇAMENT DE L’ACTIVITAT

    Llistat d’espais. TRIA UN*

    GENERAL PORT VELLMOLL DE DRASSANES (PLAÇA PORTAL DE LA PAU)MOLL DE BARCELONA/TORRE JAUME IMOLL D’ESPANYA (VORAMOLL)MOLL DE BOSCH I ALSINA/CENTRALMOLL DE BOSCH I ALSINA/MIRADOR DEL PORT VELLMOLL DE LA BARCELONETA/PASSEIG JOAN DE BORBÓMOLL DEL RELLOTGE/PLA DE MIQUEL TARRADELLPLAÇA DEL MAR/PLATJA DE SANT SEBASTIÀLA RAMBLA DE MARNOU TRENCAONES I ROSA DELS VENTSMoll d’Espanya/Passeig d’ItacaMoll de Barcelona/Rambla CentralMoll del DipòsitPasseig MareNostrumPlaça Pau Vila

    Adjunta plànol i croquis de l’activitat. (obligatori) HI HA DE CONSTAR UBICACIÓ I ÀREA D’AFECTACIÓ.*

    5.DADES DE CONTACTE EN CAS D’EMERGÈNCIA

    Responsable de seguretat:*

    Nom i cognoms:*

    TIP:*

    DNI/NIE:*

    e-mail:*

    Telèfon mòbil:*

    Domicili:*

    En cas de risc greu o immediat, el Responsable de Seguretat, o persona designada, ho haurà de comunicar immediatament a la Policia Portuària trucant al telèfon del Centre de Control, 900 100 852, la qual podrà exigir el tancament temporal o definitiu de l’activitat en curs, fet que quedarà reflectit en un Acta que s’adreçarà a l’Autoritat u organisme que correspongui en cada cas.

    En cas d’incendi, amenaça d’artefacte, activació d’ambulància, de qualsevol infracció administrativa o penal, servei assistencial o qualsevol altre que requereixi dels serveis d’emergència, el Cap de Seguretat, o persona designada, trucarà immediatament al Centre de Control de la Policia Portuària.
    Només en el cas d’incendi o emergència sanitària i per tal guanyar temps, es farà una trucada prèvia al telèfon 080 o al 112 , se’ns perjudici de trucar igualment al Centre de Control per a coordinar l’arribada del Bombers i/o ambulància al lloc.

    6.EQUIP D’EMERGÈNCIA

    Càrrec

    Nom i cognoms*

    Telèfon mòbil*

    Cap emergència

    Substitut

    Responsable equip d’ordre i evacuació

    Responsable de primers auxilis

    Responsable equip avís i comunicació

    Responsable del control d’aforament

    7.ACCESSIBILITAT

    Cal definir i marcar en el plànol adjunt* els punts d’accés i de sortida a l’espai, així com els itineraris d’evacuació, tant per vehicles, vianants com pels serveis.
    També cal definir el lloc/ adreça i fer constar al plànol el punt de trobada amb els serveis externs d’emergència si són requerits.

    8.DESCRIPCIÓ DE LES INSTAL·LACIONS

    Tarimes*

    SINO

    Superfície m2:

    Escenari*

    SINO

    Superfície m2:

    Taules de so, llum*

    SINO

    Potència KW:

    Grups electrògens*

    SINO

    Potència KW:

    Bar, neveres*

    SINO

    Superfície m2:

    Contenidors residus*

    SINO

    Superfície m2:

    Carpes*

    SINO

    Superfície m2:

    Unitats:

    Cuines/gastronomia*

    SINO

    Superfície m2:

    Unitats:

    Atraccions/Jocs*

    SINO

    Superfície m2:

    Unitats:

    Lavabos i cabines*

    SINO

    Superfície m2:

    Altres instal·lacions Tanques*

    SINO

    Unitats:

    Altres...

    9.IDENTIFICACIÓ I VALORACIÓ DE RISCOS DE L’ACTIVITAT

    SI/NO*

    INTERNS

    NIVELL

    SINO

    Incendi

    AltMitjàBaix
    SINO

    Explosió

    AltMitjàBaix
    SINO

    Accidents

    AltMitjàBaix
    SINO

    Caigudes a nivell

    AltMitjàBaix
    SINO

    Caigudes a desnivell

    AltMitjàBaix
    SINO

    Caiguda a l’aigua

    AltMitjàBaix
    SINO

    Xocs amb objectes

    AltMitjàBaix
    SINO

    Caiguda d’objectes

    AltMitjàBaix
    SINO

    Discussions / baralles

    AltMitjàBaix
    SINO

    Furts / Robatoris

    AltMitjàBaix
    SINO

    Delictes contra la llibertat sexual

    AltMitjàBaix
    SINO

    Sabotatges

    AltMitjàBaix
    SINO AltMitjàBaix
    SINO AltMitjàBaix

    SI/NO*

    EXTERNS

    NIVELL

    SINO

    Temporal

    AltMitjàBaix
    SINO

    Inundació

    AltMitjàBaix
    SINO

    Ventades

    AltMitjàBaix
    SINO

    Onatge

    AltMitjàBaix
    SINO AltMitjàBaix

    10.MITJANS I RECURSOS DISPONIBLES

    Hidrants públics, cal ubicar-los en el plànol de recursos i adjuntar-ho

    Extintors, cal ubicar-los en el plànol de recursos i adjuntar-ho.
    • Cal la instal·lació d’extintors en cuines, calderes, carpes, barres, grups electrògens, dipòsits de combustible, magatzems i similars, així com en nodes de connexions elèctriques, que hauran de ser de CO2, la resta hauran de ser d’eficàcia 21A-113B.

    EPI (Equip de primera Intervenció), Com a mínim dues persones.
    • No cal que siguin professionals, però amb formació mínima per a identificar situacions de risc, avisos d’emergència i evacuació.

    Equip d’ordre i evacuació
    • Susceptible d’estar format per vigilants de seguretat, controladors, auxiliars i personal voluntari, els quals hauran identificats com a tals.
    • Aquests equip vetllarà per a mantenir els accessos i vies alliberades d’obstacles, coneixeran com actuar en cas de ser necessària la evacuació de l’espai, i faran tasques de prevenció per tal d’evitar el mal ús de les instal·lacions i evitar accidents.

    Total voluntari i auxiliars de l’equip d’ordre i evacuació*

    Vigilants de seguretat*

    Controladors de seguretat*

    Total*

    En cas de ser professionals de seguretat (vigilants i controladors d’accessos), cal fer constar:

    Responsable:

    Telèfon:


    Empresa:


    Nombre de vigilants:

    11.INFORMACIÓ COMPLEMENTÀRIA A ADJUNTAR AMB EL PROJECTE

    Projecte de l’activitat
    Llicència extraordinària Ajuntament de Barcelona
    Informe d’impacte acústic
    Projecte tècnic visat.
    Projecte elèctric visat.
    Pòlissa de responsabilitat civil (obligatòria)
    Acompliment de la llei de prevenció de riscos laborals.
    Definició de recollida de residus i neteja.
    Cal adjuntar com a mínim 2 plànols:

    • On hi consti la ubicació i l’àrea de afectació directe del acte, els punts d’accés i de sortida a l’espai, així com els itineraris d’evacuació, tant per vehicles, vianants com pels serveis i el punt de trobada amb els serveis externs d’emergència si són requerits.
    • On hi constin els hidrants públics i extintors

    o Els plànols que cal adjuntar* han de ser de tampany A3 com a mínim



    12.DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA PER A ACTIVITATS TEMPORALS ALS ESPAIS PÚBLICS DEL PORT VELL

    • Definició de contracte i formes de pagament vinculades al contracte, a la reserva de
    l’espai formal o a l’autorització (definició de dates, ocupació i activitat)
    • Plànol a escala de l’activitat i de la seva situació
    • Projecte tècnic visat en català o castellà de tota l’activitat
    • Sempre que sigui de 10kw o superior: projecte elèctric visat en català o castellà de tota
    l’activitat
    • Certificació de muntatge correcte abans de l’obertura al públic, en català o castellà, de
    tota l’activitat
    • Timing exhaustiu del muntatge, activitat i desmuntatge de tota l’activitat
    • Requeriments i definició d’emissió de so/soroll. Medidors de so en cas d’escenaris i
    carpes. 65Db màxim diurn fins 22h., a partir d’aquí 41Db. Informe d’impacte acústic i
    llicència per part del districte.
    • SOAP ó PAU definició de mesures de seguretat, sortides d’emergència, ambulàncies,
    punts de trovada, extintors etc……
    • Seguretat i neteja, a càrrec de la cessionària
    • Assegurances
      o Còpia de la pòlissa de responsabilitat civil a nom de la cessionària que cobreixi tot l’esdeveniment a realitzar
      o Confirmació del compliment de la legislació vigent en matèria de prevenció de riscos laborals a nom de la cessionària







    Shopping Cart